Praca wre, podpisaliśmy kolejne trzy umowy na nadzór

17 września 2025

Nowe inwestycje w drodze, dodajemy kolejne umowy do naszego portfolio!

Pierwsza to nadzór nad budową południowej obwodnicy Ostrołęki wraz z obiektem mostowym przez rzekę Narew. Praca będzie podzielona na dwa etapy. Podczas etapu I powstanie wspomniana obwodnica wraz z mostem. To 3,6 km drogi powiatowej, w ciągu której zaplanowano zarówno przebudowę, jak i budowę układu skrzyżowań i zjazdów, dróg poprzecznych, układu chodników i ścieżek pieszo-rowerowych czy układu odwodnienia drogowego. Etap II obejmuje budowę połączenia ul. Pomian z obwodnicą Ostrołęki, o długości niespełna 1 km. Wybudowane zostaną drogi dla rowerów oraz chodniki, zatoki autobusowe oraz zjazdy i skrzyżowania. Inwestycja ta wpłynie pozytywnie na życie tysięcy mieszkańców – dzięki niej zmniejszą się korki oraz ruch w centrum miasta, a co za tym idzie, poprawi się bezpieczeństwo.

Przenosimy się na Dolny Śląsk, gdzie czeka nas nadzór nad budową drogi wojewódzkiej o długości ok. 3,6 km. W ramach inwestycji przewidziano budowę rond, wiaduktów nad linią kolejową nr 285 oraz obiektu mostowego nad rzeką Ślęzą. Ponadto przebudowana zostanie infrastruktura związana z drogą wojewódzką w tym sieci energetyczne, oświetleniowe itp. Projekt obejmuje budowę drogi wojewódzkiej od węzła A4 Bielany Wrocławskie (ul. Karkonoska) do drogi wojewódzkiej nr 395 (rondo Żerniki Wrocławskie) oraz do granicy Wrocławia (ul. Buforowa) od skrzyżowania z ul. Grota-Roweckiego do węzła A4 Bielany Wrocławskie (ul. Karkonoska). Ten odcinek drogi wojewódzkiej jest kluczowym elementem Wschodniej Obwodnicy Wrocławia: Bielany – Łany – Długołęka, który wraz z pozostałymi drogami stworzy zamknięty pierścień otaczający Wrocław.

Ostatnia inwestycja to budowa obwodnicy Złocieńca w ciągu drogi krajowej nr 20. To przedsięwzięcie o znaczeniu regionalnym, konieczność budowy obwodnicy wynika z potrzeby stworzenia tranzytowego układu dróg na terytorium kraju. W ramach zadania powstanie blisko 8 km odcinka obwodnicy w ciągu drogi krajowej nr 20 oraz 4 skrzyżowania typu rondo. Konieczna będzie przebudowa istniejącej sieci dróg publicznych i wewnętrznych, będących w kolizji z realizowaną obwodnicą. Powstanie również niezbędna infrastruktura drogowa oraz urządzenia systemu zarządzania ruchem. Poprowadzenie ruchu generowanego przez drogę krajową nr 20 w obrębie miasta Złocieniec poprzez nowo wybudowaną obwodnicę pozwoli uzyskać znacznie większe korzyści dla użytkowników i środowiska niż pozostawienie ruchu na dotychczasowym przebiegu.

Każda z tych inwestycji to nie tylko inżynierskie wyzwanie, ale także konkretne korzyści dla lokalnych społeczności. Cieszymy się, że możemy dbać o ich profesjonalną realizację.

Aktualności

Zobacz wszystkie
Kontrakty Wiadomości

Praca wre, podpisaliśmy kolejne trzy umowy na nadzór

Kontrakty Wiadomości

Widać postępy prac na inwestycji CPK – Kolej Dużych Prędkości w Łodzi

Kontrakty

Podpisaliśmy kolejne umowy na nadzór – nowe inwestycje nadchodzą

Kontrakty Wiadomości

Kolejne wieści z LK104

Kontrakty Wiadomości

Postępy na odcinku D linii kolejowej LK104

Wiadomości

INKO Consulting na World Tunnel Congress 2025!

Przeciągnij i zobacz więcej